Tuesday, March 21, 2017

KLIA - DUBAI - PARIS, FRANCE


19 MAC 2017 (AHAD)
11.45 MALAM


Bermulalah episod saya menjadi 'ibu tunggal' sekejap sebab encik suami perlu mengikuti Short Course di Paris, France. Kalau tiada aral melintang, InsyaAllah pertengahan bulan April nanti, barulah dia balik. Bagi Aisyah pulak, ini first time dia berjauhan dengan abah dia dalam jangka masa yang panjang. Sebelum ni just paling lama pun dalam 4 hari macam tu. Skang ni dia still dalam mode biasa, sebab dia mesti ingat sekejap je tu dia tak jumpa abah dia.

Ikut perancangan asal, encik suami mintak saya bercuti dan balik ke kampung. Tapi saya ambil kesempatan ini untuk cabar diri saya. Berdikari sendiri. I can do it!!!! (^___^)




Tengah malam semalam, encik suami wasap pic-pic kat sana. Jeles u. Cakap kat suami, kalau ada rezeki lebih. Nanti kita pergi 1 family.

Kat sini 11.45 malam, kat Paris dalam 5.00 petang macam tu. Skang ni tengah musim bunga ye kat sana. Tapi encik suami cakap still sejuk jugak dalam 14 darjah celcius camtu. 

Ada banyak pic lagi, nanti saya share. untuk kenangan.





1 comment:

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!