Friday, March 10, 2017

Restoran JEMARI, Bandar Baru Bangi

Source: Google
Terlupa nak snap pic masa pergi hari tu.


5 MAC 2017 (AHAD)
9.00 MALAM


Saya dan suami penggemar tomyam. Bila datang mood malas memasak tu, saya dan suami akan makan je kat restoran-restoran yang kami rasa macam best (hahaha). JEMARI ni my ofismate yang recommend kan. Dia cakap menu yang famous kat JEMARI ni kerabu kangkung. Lain dari yang lain dan wajib try.

Memandangkan saya tinggal di Putrajaya, saya ke JEMARI yang dekat dengan saya. Jemari di Bandar Baru Bangi. JEMARI ni terletak di shop lot berhadapan dengan office show house Sunway Gandaria. Senang je nak cari.


Ini menu yang saya order.

The best kerabu  kangkung, telur bistik, tomyam campur yang super duper sedap dan ayam goreng tepung untuk mek ecah.


Rasa:
Tomyam campur tu memang sedap amat. Husband yang selalunya susah nak puji pun cakap memang 'terbaik'. Menu ni wajib try ye.

Telur bistik. Pun sedap jugak. Memang  berebut dengan husband. 

Kerabu kangkung. Rangup-rangup. Makan saja pun sedap. Ditabur dengan bijan kalau tak silap.

Ayam goreng tepung. Untuk mek ecah.


Nora bagi 5 bintang *****





Kerabu Kangkung dan Telur Bistik




Tomyam ni memang membuatkan anda nak datang lagi makan kat JEMARI. Tomyam ni macam berlemak. Sedap!
Ayam goreng tepung dah nak habis. Sebab menu ni sampai dulu. So mek ecah pun pulun makan dengan sedapnya.


Next time pergi, boleh try siakap masak 3 rasa or siakap stim pulak.



Wajib try makan kat JEMARI Bandar Baru Bangi.



Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!